MOMMY 2B BOOTCAMP

Verantwoorde manier trainen

Gezonde gewichtstoename

Ontspannen gevoel

  • Specifiek voor zwangere dames die op een verantwoorde manier willen trainen
  • Fit, energiek en sterk je zwangerschap door
  • Samenwerking met gespecialiseerde bekkentherapeuten 

Sporten tijdens de zwangerschap komt jou en je baby in wording alleen maar ten goede. Daarbij ben je na je bevalling veel sneller weer fit als je door blijft sporten. Dat betekent dus dat je nog zonder zorgen door kunt blijven bootcampen als je met een aantal belangrijke zaken rekeninghoudt.

Tijdens je zwangerschap zijn crunches en sit-ups en andere oefeningen waarbij je je rechte buikspieren aanpakt een no-go. Dat zijn namelijk precies de spieren die plaats moeten maken voor je baby om te kunnen groeien. Ook moet je rekening houden met je bekken, je bekkenbodemspieren en allerlei (hormonale) veranderingen die je lichaam doormaakt. The Bootcamp Club heeft trainingen ontwikkeld waarbij de trainer rekeninghoudt met de kenmerken en mogelijkheden van alle trimesters. De trainingen worden gegeven door gecertificeerde en ervaren trainers die al jouw vragen kunnen beantwoorden. 

De belangrijkste voordelen van sporten tijdens je zwangerschap: 

  • Een gezonder en fitter gevoel en meer energie (inspanning kost minder moeite)
  • Goede conditie en kracht voor de bevalling en voorspoedig herstel na de bevalling
  • Gezonde gewichtstoename
  • Minder last van zwangerschapskwalen
  • Bevordert een goede nachtrust
  • Zorgt voor een goede doorbloeding van de placenta
  • Draagt bij aan een gezonde leefomgeving voor de baby (meer voeding en meer zuurstof voor de baby)
  • Ontspannen gevoel en goed humeur
  • Sporten met andere zwangeren biedt leuke contacten en motiveert  

Informeer bij je zorgverzekeraar naar vergoeding van deze trainingen.

BEKIJK HET TRAININGSSCHEMA     START DIRECT VANAF € 27,50 

Tarief

  • 1 strip
  • Budget-, Basic- of Premium-abonnement

  Lage intensiteit