Gaan trainingen door bij slecht weer? Kan ik een proefles doen? En met welk abonnement 
kan ik onbeperkt trainen? Alle antwoorden op de meestgestelde vragen tref je hier aan. 
Als je vraag er niet bij staat neem contact op met onze klantenservice.

FAQ Unlimited-abonnement

Hoe betaal ik een Unlimited-abonnement

Unlimited twee jaar vooruitbetaald
Het volledige bedrag wordt direct van je rekening afgeschreven. Je krijg voordeel op het abonnementstarief als je voor deze betaalmethode kiest. Dit is al verwerkt is het aangegeven bedrag. 

Unlimited jaar vooruitbetaald
Het volledige bedrag wordt direct van je rekening afgeschreven. Je krijg voordeel op het abonnementstarief als je voor deze betaalmethode kiest. Dit is al verwerkt is het aangegeven bedrag. 

Unlimited jaar maandelijkse incasso
Vanaf het moment dat je lid wordt tot het einde van de maand betaal je abonnementskosten naar rato. Daarna gaat je abonnement van twaalf maanden in en betaal je aan het begin van elke maand voor de aankomende maand vooruit. 

Maandelijks flexibel
Vanaf het moment dat je lid wordt tot het einde van de maand betaal je abonnementskosten naar rato. Daarna betaal je aan het begin van elke maand voor de aankomende maand vooruit. 

 
Kan ik met een Unlimited-abonnement bij alle locaties van The Bootcamp Club meedoen?

Met een Unlimited-abonnement kun je op alle locaties terecht, ongeacht de regio waarin je bent lid geworden. Op de website vind je onder het kopje ‘locaties het actuele overzicht van onze trainingslocaties.

Kan ik met een Unlimited-abonnement meedoen aan alle lessen van The Bootcamp Club?

Met een Unlimited-abonnement kun je onbeperkt meedoen aan alle lessen.

Wat gebeurt er met de credits van mijn rittenkaart als ik een abonnement afsluit?

Heb je nog credits op je account staan en wil je overstappen naar een abonnement? Pas de ingangsdatum aan naar de gewenste dag, zodat je voldoende tijd hebt om je credits eerst op te maken. Doe dit door tijdens de aankoop  in het aankoopsysteem de startdatum van je nieuwe abonnement te wijzigen naar de gewenste datum.

 
Wat gebeurt er met mijn huidige abonnement als ik een Unlimited-abonnement afsluit?

Allereerst dien je voor een nieuw (jaar)abonnement contact met ons op te nemen per mail of telefoon. Wij verwerken vervolgens jouw verzoek handmatig en plakken het nieuwe abonnement achter je huidige abonnement. Start je liever op een ander moment, dan is dat ook mogelijk. Heb je nog credits op het moment dat je een nieuw abonnement afsluit? Laat je abonnement dan later ingaan, zodat jij eerst nog de tijd hebt om je credits te gebruiken.

 
Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

Stuur een mail naar info@thebootcampclub.nl voor het opzeggen van je abonnement. Vermeld hierin je voor- en achternaam, de regio waar je sport, het e-mailadres waarmee je ingeschreven staat en de reden van opzegging. Wist je dat je je abonnement ook tijdelijk kunt bevriezen?

In geval van een langdurige ziekte, blessure, zwangerschap of een andere oorzaak waardoor je geen gebruik kunt maken van jouw abonnement, kun je het abonnement tijdelijk bevriezen. Dit met een minimale duur van 4 weken. Mail naar info@thebootcampclub.nl, vermeld de gewenste begin- en einddatum van de bevriezing en geef je reden op. Wij proberen jouw verzoek binnen twee werkdagen te beantwoorden. 

 
Klantenservice
Bekijk onze veelgestelde vragen

Alle antwoorden op de veelgestelde vragen
tref je hier aan

Hoe kunnen we je helpen?

Bel ons op 020 760 6 760 of vul het contactformulier in

Abonnement ontbinden

Bekijk hier hoe je je abonnement kunt ontbinden