Gaan trainingen door bij slecht weer? Kan ik jullie lessen proberen? En met welk abonnement 
kan ik onbeperkt trainen? Alle antwoorden op de meestgestelde vragen tref je hier aan.
Als je vraag er niet bij staat neem contact op met onze klantenservice.

FAQ Studenten-abonnement

Wanneer heb ik recht op een Studenten-abonnement?
Ben je voltijdstudent? Speciaal voor jou hebben we het Studenten-abonnementen. Op vertoning van je studentenkaart krijg je €10,- extra korting per maand op de reguliere Unlimited abonnementsprijzen. 

• Deeltijdstudenten zijn uitgesloten van dit aanbod
Hoe sluit ik een Studenten-abonnement af?

Ga naar de webshop, selecteer ‘regio’ en vervolgens ‘Student’ en koop het gewenste Studenten-abonnement aan. Stuur binnen 14 dagen het bewijs van inschrijving naar info@thebootcampclub.nl. Doe je dit niet binnen 14 dagen, dan veranderen we het abonnement naar een Limited-abonnement (met bijkomende kosten en dezelfde looptijd).

 

 
Hoe betaal ik een Studenten-abonnement?

Student jaar vooruitbetaald
Het volledige bedrag wordt direct van je rekening afgeschreven. Je krijg voordeel op het abonnementstarief als je voor deze betaalmethode kiest. Dit is al verwerkt is het aangegeven bedrag. 

Student jaar maandelijkse incasso
Vanaf het moment dat je lid wordt tot het einde van de maand betaal je abonnementskosten naar rato. Daarna gaat je abonnement van twaalf maanden in en betaal je aan het begin van elke maand voor de aankomende maand vooruit. 

Maandelijks flexibel
Vanaf het moment dat je lid wordt tot het einde van de maand betaal je abonnementskosten naar rato. Daarna betaal je aan het begin van elke maand voor de aankomende maand vooruit. 

 
Kan ik met een Studenten-abonnement bij alle locaties van The Bootcamp Club meedoen?

Met een Studenten-abonnement kun je op alle locaties terecht, ongeacht de regio waarin je bent lid geworden. Op de website vind je onder het kopje ‘locaties’  het actuele overzicht van onze trainingslocaties.

Kan ik met een Studenten-abonnement meedoen aan alle trainingen van The Bootcamp Club?

Met een Studenten-abonnement kun je onbeperkt meedoen aan alle  lessen van The Bootcamp Club. Op de website vind je onder ‘locaties’ alle locaties. Ga naar jouw trainingslocatie en klik vervolgens op ‘rooster’. Hier vind je het rooster van jouw locatie.

 

Wat gebeurt er met de credits van mijn rittenkaart als ik een abonnement afsluit?

Heb je nog credits op je account staan en wil je overstappen naar een abonnement? Pas de ingangsdatum aan naar de gewenste dag, zodat je voldoende tijd hebt om je credits eerst op te maken. Doe dit door tijdens de aankoop  in het aankoopsysteem de startdatum van je nieuwe abonnement te wijzigen naar de gewenste datum.


Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

Stuur een mail naar info@thebootcampclub.nl voor het opzeggen van je abonnement. Vermeld hierin je voor- en achternaam, de regio waar je sport, het e-mailadres waarmee je ingeschreven staat en de reden van opzegging. Wist je dat je je abonnement ook tijdelijk kunt bevriezen?

In geval van een langdurige ziekte, blessure, zwangerschap of een andere oorzaak waardoor je geen gebruik kunt maken van jouw abonnement, kun je het abonnement tijdelijk bevriezen. Dit met een minimale duur van 4 weken. Mail naar info@thebootcampclub.nl, vermeld de gewenste begin- en einddatum van de bevriezing en geef je reden op. Wij proberen jouw verzoek binnen twee werkdagen te beantwoorden. 

 

Tariefsverhoging

Hoe kan het dat ik ineens meer contributie betaal?

Op 1 juli 2019 hebben we ons *(op dat moment geldende) tarief voor abonnementen verhoogd met €2,49. 

*Let op: met het op dat moment geldende tarief worden onze tarieven van 1 mei 2018 bedoeld. 

Wat houdt de tariefsverhoging in als ik sport met tweejarig abonnement?
Jij blijft het *oude tarief betalen tot en met het einde van je contract. Het tweejarig abonnement wordt niet in prijs verhoogd, dus blijft hetzelfde.

*Let op: met 'oude tarief' wordt het tarief van 1 mei 2018 bedoeld (€500,-).
Wat houdt de tariefsverhoging in als ik sport met een jaarabonnement?
Per 1 juli 2019 hebben we ons *(op dat moment geldende) tarief verhoogd met €2,49. Voor een jaarabonnement geldt dat het nieuwe tarief ingaat na je huidige abonnement. 

*Let op: met het op dat moment geldende tarief worden onze tarieven van 1 mei 2018 bedoeld. 
Wat houdt de tariefsverhoging in als ik sport met een maandelijks opzegbaar abonnement?
Per 1 juli 2019 hebben we ons *(op dat moment geldende) tarief verhoogd met €2,49. Sport je met een maandelijks opzegbaar abonnement? Dan ga je per 1 juli 2019 €2,49 tot €5,00 meer betalen.

*Let op: met het op dat moment geldende tarief worden onze tarieven van 1 mei 2018 bedoeld. 
Hoe kan het dat ik ineens €5,00 meer betaal met een maandelijks opzegbaar abonnement?
Bij de vorige tariefswijziging in 2018 hebben we jou niet meegenomen in deze wijziging. Je hebt dus een jaar geprofiteerd van €2,49 voordeel ten opzichte van andere leden met een maandelijks opzegbaar abonnement. Per 1 juli 2019 betaalt iedereen met maandelijks opzegbaar abonnement hetzelfde bedrag aan contributie (o.b.v. het abonnement: Limitid, Unlimited of Student).
Klantenservice
Bekijk onze veelgestelde vragen

Alle antwoorden op de veelgestelde vragen tref je hier aan

Hoe kunnen we je helpen?

Bel ons op 020 760 6 760 of vul het contactformulier in

Abonnement ontbinden

Bekijk hier hoe je je abonnement kunt ontbinden