Gaan trainingen door bij slecht weer? Kan ik een proefles doen? En met welk abonnement 
kan ik onbeperkt trainen? Alle antwoorden op de meestgestelde vragen tref je hier aan.
Als je vraag er niet bij staat neem contact op met onze klantenservice.

FAQ Premium-abonnement

Hoe ziet de financiële verrekening eruit van een Premium-abonnement als ik voor betaling ineens kies?

Als je het bedrag voor een Premium-abonnement ineens (vooraf) betaalt, dan kun je daarvoor een jaar gebruikmaken van je Premium-abonnement zonder dat wij je daarvoor dat jaar nog iets in rekening brengen. En omdat je voor een jaar vooruit betaalt, krijg je korting op het abonnementstarief. Klik hier voor een overzicht van de actuele tarieven.

Hoe ziet de financiële verrekening eruit van een Premium-abonnement als ik voor maandelijkse betaling kies?

De eerste maand betaal je via iDeal, gedurende de overige looptijd van je abonnement incasseren wij maandelijks automatisch het bedrag passende bij het Premium-abonnement vanaf de rekening die je gebruikte om de eerste betaling te doen. En omdat je voor een jaar kiest, krijg je korting op het abonnementstarief.

Kan ik met een Premium-abonnement bij alle locaties van The Bootcamp Club meedoen?

Met een Premium-abonnement kun je op alle locaties terecht, ongeacht de regio waarin je bent lid geworden. Op de website vind je onder het kopje ‘locaties’  het actuele overzicht van onze trainingslocaties.

Kan ik met een Premium-abonnement meedoen met de programma’s van The Bootcamp Club?

Met het Premium-abonnement heb je recht op gratis deelname aan één programma. Kijk in het overzicht voor een programma bij jou in de buurt. 

LET OP: Het gratis programma is exclusief materiaal.

Kan ik met een Premium-abonnement meedoen met de specials van The Bootcamp Club?

Met een Premium-abonnement kun je onbeperkt meedoen aan de reguliere lessen en specials. Op de website vind je onder het kopje ‘training’ het aanbod van reguliere lessen en specials.

Kan ik met een Premium-abonnement onbeperkt sporten bij The Bootcamp Club?

Met een Premium-abonnement kun je onbeperkt meedoen met de reguliere lessen en de zogeheten specials van The Bootcamp Club. Op de website vind je onder het kopje ‘training’  het aanbod van reguliere lessen en specials.

Krijg ik als Premium-abonnee korting op de programma’s van The Bootcamp Club?

Ja. Met het Premium-abonnement heb je recht op gratis deelname aan één programma. Mocht je daarnaast aan nog een programma willen meedoen, dan kun je gedurende de looptijd van het Premium-abonnement met 20% korting deelnemen aan de programma’s van The Bootcamp Club.

LET OP: het gratis programma is exclusief extra’s als een startbewijs voor een evenement of materiaalkosten.

Wat gebeurt er met mijn nog geldige strippen als ik een Premium-abonnement afsluit?

Als je een nieuw Premium-abonnement afsluit, dan gebruik je eerst je strippen voordat je Premium-abonnement ingaat. 

Wat gebeurt er met mijn Premium-abonnement als ik deelneem aan een programma van The Bootcamp Club?

Als je deelneemt aan een programma van The Bootcamp Club, dan kun je gewoon gebruik blijven maken van je abonnement en zo dus meerdere malen per week blijven trainen waar en wanneer jou dat uitkomt.

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?
We vinden het jammer dat je overweegt je abonnement bij The Bootcamp Club te ontbinden, maar je kunt je abonnement ontbinden via dit ontbindingsformulier. Hier vul je je persoonlijke gegevens in, waarna je van ons een bevestiging ontvangt. Het verwerken van een volledig ingevuld en ondertekend ontbindingsformulier duurt gemiddeld tien werkdagen. Uiteraard houden we de datum van ontvangst van het ontbindingsformulier aan als opzegdatum. 

In geval van een langdurige ziekte, blessure, zwangerschap of een andere oorzaak waardoor je geen gebruik kunt maken van jouw abonnement kan het abonnement tijdelijk worden bevroren. Mail naar info@thebootcampclub.nl gevolgd met de reden en tot wanneer je het abonnement wilt bevriezen. Wij proberen jouw verzoek binnen één werkdag te beantwoorden. 
Klantenservice
Bekijk onze veelgestelde vragen

Alle antwoorden op de veelgestelde vragen tref je hier aan

Hoe kunnen we je helpen?

Bel ons op 020 760 6 760 of vul het contactformulier in

Abonnement ontbinden

Bekijk hier hoe je je abonnement kunt ontbinden