Gaan trainingen door bij slecht weer? Kan ik een proefles doen? En met welk abonnement 
kan ik onbeperkt trainen? Alle antwoorden op de meestgestelde vragen tref je hier aan. 
Als je vraag er niet bij staat neem contact op met onze klantenservice.

FAQ Limited-abonnement

Hoe betaal in een Limited abonnement?

Limited jaar vooruitbetaald
Het volledige bedrag wordt direct van je rekening afgeschreven. Daarnaast krijg je voordeel op het abonnementstarief als je voor deze betaalmethode kiest. Dit voordeel is verwerkt in het getoonde bedrag. 

Limited jaar maandelijkse incasso
Vanaf het moment dat je lid wordt tot het einde van de maand betaal je abonnementskosten naar rato. Vanaf de eerste hele maand gaat het abonnement (twaalf maanden) in en wordt het maandbedrag iedere maand in de eerste week afgeschreven. 

Maandelijks flexibel
Vanaf het moment dat je lid wordt tot het einde van de maand betaal je abonnementskosten naar rato. Vervolgens wordt het maandbedrag iedere maand in de eerste week afgeschreven. 

 
Kan ik met een Limited-abonnement bij alle locaties van The Bootcamp Club meedoen?

Ja, dat is mogelijk. Met een Limited-abonnement kun je op alle locaties terecht, ongeacht de regio waarin je bent lid geworden. Op de website vind je onder het kopje ‘locaties het actuele overzicht van onze trainingslocaties.

Via "The Bootcamp Club App" kan je naar een andere regio switchen door te klikken op de pijltjes rechtsboven.

 
 
Is het mogelijk om met een Limited-abonnement meerdere keren per week te sporten?

Met een Limited-abonnement kun je vijf keer sporten per maand. Het is aan jou of je vijf keer in één week sport of dat je de trainingen verspreid over de hele maand.

 
Wat gebeurt er met mijn huidige abonnement als ik een nieuw abonnement afsluit?

Allereerst dien je voor een nieuw (jaar)abonnement contact met ons op te nemen per mail of telefoon. Wij verwerken vervolgens jouw verzoek handmatig en plakken het nieuwe abonnement achter je huidige abonnement. Start je liever op een ander moment, dan is dat ook mogelijk. Heb je nog credits op het moment dat je een nieuw abonnement afsluit? Laat het  abonnement dan later ingaan, zodat je je credits eerst op kunt maken. Als alles verwerkt is, ontvang je van ons een bevestiging per mail.

 
Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

Vul dit online formulier in om je abonnement tijdelijk te bevriezen. Wil je definitief stoppen, vul dan dit online ontbindingsformulier in.

 
Wat gebeurt er met de credits van mijn rittenkaart als ik een abonnement afsluit?

Heb je nog credits op je account staan en wil je overstappen naar een abonnement? Pas de ingangsdatum aan naar de gewenste dag, zodat je voldoende tijd hebt om je credits eerst op te maken. Doe dit door tijdens de aankoop  in het aankoopsysteem de startdatum van je nieuwe abonnement te wijzigen naar de gewenste datum. 
Is bovenstaande niet gelukt? Stuur dan even een mail naar algemeen@thebootcampclub.nlen we maken het in orde. 


 
 
Klantenservice
Bekijk onze veelgestelde vragen

Alle antwoorden op de veelgestelde vragen tref je hier aan

Hoe kunnen we je helpen?

Bel ons op 020 760 6 760 of vul het contactformulier in

Abonnement bevriezen/ontbinden

Vul dit online formulier in om je abonnement tijdelijk te bevriezen. Wil je definitief stoppen, vul dan dit online ontbindingsformulier in.