Gaan trainingen door bij slecht weer? Kan ik een proefles doen? En met welk abonnement 
kan ik onbeperkt trainen? Alle antwoorden op de meestgestelde vragen tref je hier aan. 
Als je vraag er niet bij staat neem contact op met onze klantenservice.

FAQ Budget-abonnement

Hoe ziet de financiële verrekening eruit van een Budget-abonnement als ik voor betaling ineens kies?

Als je het bedrag voor een Budget-abonnement ineens (vooraf) betaalt, dan kun je daarvoor een jaar gebruikmaken van je Budget-abonnement zonder dat wij je daarvoor dat jaar nog iets in rekening brengen. En omdat je voor een jaar vooruit betaalt, krijg je korting op het abonnementstarief. Klik hier voor een overzicht van de actuele tarieven.

Hoe ziet de financiële verrekening eruit van een Budget-abonnement als ik voor maandelijkse betaling kies?

De eerste maand betaal je via iDeal, gedurende de overige looptijd van je abonnement incasseren wij maandelijks automatisch het bedrag passende bij het Budget-abonnement vanaf de rekening die je gebruikte om de eerste betaling te doen. En omdat je voor een jaar kiest, krijg je korting op het abonnementstarief.

Kan ik met een Budget-abonnement bij alle locaties van The Bootcamp Club meedoen?

Met een Budget-abonnement kun je op alle locaties van The Bootcamp Club terecht. Op de website vind je onder het kopje ‘locaties’ het actuele overzicht van onze trainingslocaties in jouw regio.

Kan ik met een Budget-abonnement meedoen met de programma’s van The Bootcamp Club?

Met een Budget-abonnement kun je meedoen aan de reguliere lessen. Op de website vind je onder het kopje ‘training’ het aanbod van reguliere lessen en specials. Specials en programma’s zijn niet bij  het Budget-abonnement inbegrepen. Je abonnement upgraden? Klik hier 

Kan ik met een Budget-abonnement meedoen met de specials van The Bootcamp Club?

Met een Budget-abonnement kun je meedoen aan de reguliere lessen. Op de website vind je onder het kopje ‘training’  het aanbod van reguliere lessen en specials. Specials en programma’s zijn niet bij  het Budget-abonnement inbegrepen. 

Kan ik met een Budget-abonnement onbeperkt sporten bij The Bootcamp Club?

Met een Budget-abonnement kun je één keer per week meedoen met de reguliere lessen van The Bootcamp Club. Op de website vind je onder het kopje ‘training’ het aanbod van reguliere lessen en specials.

Kan ik mijn tegoed in een maand opsparen en zo in één week meerdere keren sporten?

Met een Budget-abonnement sport je één keer per week. Het is niet mogelijk je tegoed op te sparen, zodat je in één week meerdere keren kunt sporten. Na het verloop van de week vervalt telkens je tegoed.

Krijg ik als Budget-abonnee korting op de programma’s van The Bootcamp Club?

Met een Budget-abonnement heb je geen recht op korting op programma’s. Je abonnement upgraden? Klik hier.

Wat gebeurt er met mijn Budget-abonnement als ik deelneem aan een programma van The Bootcamp Club?

Als je deelneemt aan een programma van The Bootcamp Club bevriezen we je abonnement, welke weer geldig wordt als je het programma hebt afgerond. Als gevolg hiervan loopt je abonnement dus langer door gelijk aan de duur van het programma.

Wat gebeurt er met mijn nog geldige strippen als ik een Budget-abonnement afsluit?

Als je een nieuw Budget-abonnement afsluit, dan gebruik je eerst je strippen voordat je Budget-abonnement ingaat. 

Wat gebeurt er met mijn huidige abonnement als ik een Budget-abonnement afsluit?

Als je een nieuw Budget-abonnement afsluit, dan wordt eerst je huidige abonnement gebruikt. Als deze ten einde is gaat gelijk het Budget-abonnement in. Je voldoet de eerste maand via iDeal als je het Budget-abonnement afsluit. Je traint de eerst maand nadat je huidige abonnement is afgelopen dus zonder dat The Bootcamp Club incasseert. 

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?
We vinden het jammer dat je overweegt je abonnement bij The Bootcamp Club te ontbinden, maar je kunt je abonnement ontbinden via dit ontbindingsformulier. Hier vul je je persoonlijke gegevens in, waarna je van ons een bevestiging ontvangt. Het verwerken van een volledig ingevuld en ondertekend ontbindingsformulier duurt gemiddeld tien werkdagen. Uiteraard houden we de datum van ontvangst van het ontbindingsformulier aan als opzegdatum. 

In geval van een langdurige ziekte, blessure, zwangerschap of een andere oorzaak waardoor je geen gebruik kunt maken van jouw abonnement kan het abonnement tijdelijk worden bevroren. Mail naar info@thebootcampclub.nl gevolgd met de reden en tot wanneer je het abonnement wilt bevriezen. Wij proberen jouw verzoek binnen één werkdag te beantwoorden. 
Klantenservice
Bekijk onze veelgestelde vragen

Alle antwoorden op de veelgestelde vragen tref je hier aan

Hoe kunnen we je helpen?

Bel ons op 020 760 6 760 of vul het contactformulier in

Abonnement ontbinden

Bekijk hier hoe je je abonnement kunt ontbinden