Gaan trainingen door bij slecht weer? Kan ik een proefles doen? En met welk abonnement 
kan ik onbeperkt trainen? Alle antwoorden op de meestgestelde vragen tref je hier aan. 
Als je vraag er niet bij staat neem contact op met onze klantenservice.

FAQ Basic-abonnement

Hoe ziet de financiële verrekening eruit van een Basic-abonnement als ik voor betaling ineens kies?

Als je het bedrag voor een Basic-abonnement ineens (vooraf) betaalt, dan kun je daarvoor een jaar gebruikmaken van je Basic-abonnement zonder dat wij je daarvoor dat jaar nog iets in rekening brengen. En omdat je voor een jaar vooruit betaalt, krijg je korting op het abonnementstarief. Klik hier voor een overzicht van de actuele tarieven.

Hoe ziet de financiële verrekening eruit van een Basic-abonnement als ik voor maandelijkse betaling kies?

De eerste maand betaal je via iDeal, gedurende de overige looptijd van je abonnement incasseren wij maandelijks automatisch het bedrag passende bij het Basic-abonnement vanaf de rekening die je gebruikte om de eerste betaling te doen. En omdat je voor een jaar kiest, krijg je korting op het abonnementstarief.

Kan ik met een Basic-abonnement bij alle locaties van The Bootcamp Club meedoen?

Met een Basic-abonnement kun je op alle locaties terecht, ongeacht de regio waarin je bent lid geworden. Op de website vind je onder het kopje ‘locaties’ het actuele overzicht van onze trainingslocaties.

Kan ik met een Basic-abonnement meedoen met de programma’s van The Bootcamp Club?

Programma’s zijn niet bij het Basic-abonnement inbegrepen. Je abonnement upgraden? Stuur een mailtje naar info@thebootcampclub.nl of upgrade je abonnement online via je account.

Kan ik met een Basic-abonnement meedoen met de specials van The Bootcamp Club?

Met een Basic-abonnement kun je onbeperkt meedoen aan de reguliere lessen en specials. Op de website vind je onder het kopje ‘training’  het aanbod van reguliere lessen en specials.

Kan ik met een Basic-abonnement onbeperkt sporten bij The Bootcamp Club?

Met een Basic-abonnement kun je onbeperkt meedoen met de reguliere lessen en de zogeheten specials van The Bootcamp Club. Op de website vind je onder het kopje ‘training’ het aanbod van reguliere lessen en specials.

Krijg ik als Basic-abonnee korting op de programma’s van The Bootcamp Club?

Ja, gedurende de looptijd van het Basic-abonnement kun je met 20% korting deelnemen aan de programma’s van The Bootcamp Club.

Wat gebeurt er met mijn Basic-abonnement als ik deelneem aan een programma van The Bootcamp Club?

Als je deelneemt aan een programma van The Bootcamp Club, dan kun je gewoon gebruik blijven maken van je abonnement en zo dus meerdere malen per week blijven trainen waar en wanneer jou dat uitkomt.

Wat gebeurt er met mijn nog geldige strippen als ik een Basic-abonnement afsluit?

Als je een nieuw Basic-abonnement afsluit, dan gebruik je eerst je strippen voordat je Basic-abonnement ingaat. 

Wat gebeurt er met mijn huidige abonnement als ik een Basic-abonnement afsluit?

Als je een nieuw Basic-abonnement afsluit, dan wordt eerst je huidige abonnement gebruikt. Als deze ten einde is gaat gelijk het Basic-abonnement in. Je voldoet de eerste maand via iDeal als je het Basic-abonnement afsluit. Je traint de eerst maand nadat je huidige abonnement is afgelopen dus zonder dat The Bootcamp Club incasseert.

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?
We vinden het jammer dat je overweegt je abonnement bij The Bootcamp Club te ontbinden, maar je kunt je abonnement ontbinden via dit ontbindingsformulier. Hier vul je je persoonlijke gegevens in, waarna je van ons een bevestiging ontvangt. Het verwerken van een volledig ingevuld en ondertekend ontbindingsformulier duurt gemiddeld tien werkdagen. Uiteraard houden we de datum van ontvangst van het ontbindingsformulier aan als opzegdatum. 

In geval van een langdurige ziekte, blessure, zwangerschap of een andere oorzaak waardoor je geen gebruik kunt maken van jouw abonnement kan het abonnement tijdelijk worden bevroren. Mail naar info@thebootcampclub.nl gevolgd met de reden en tot wanneer je het abonnement wilt bevriezen. Wij proberen jouw verzoek binnen één werkdag te beantwoorden. 
Klantenservice
Bekijk onze veelgestelde vragen

Alle antwoorden op de veelgestelde vragen
tref je hier aan

Hoe kunnen we je helpen?

Bel ons op 020 760 6 760 of vul het contactformulier in

Abonnement ontbinden

Bekijk hier hoe je je abonnement kunt ontbinden