Gaan trainingen door bij slecht weer? Kan ik jullie lessen proberen? En met welk abonnement
kan ik onbeperkt trainen? Alle antwoorden op de
meestgestelde vragen tref je hier aan.
Als je vraag er niet bij staat neem contact op met onze klantenservice.

Oefeningen

Wat voor oefeningen kun je verwachten bij een bootcamp training?
Bij een reguliere bootcamp training gebruik je voornamelijk je eigen lichaamsgewicht en komen er nagenoeg nooit materialen aan te pas, tenzij anders vermeld. Denk hierbij aan fitnessoefeningen als push-ups (opdrukken) en squats (kniebuigingen), en cardio-oefeningen als sprinten en jumping jacks, en buikspieroefeningen in combinatie met loopvormen. De oefeningen kan je altijd op je eigen niveau doen. All Level en Low bootcamp is echt voor iedereen mogelijk. De trainer zal hier ook zeker rekening met ieders niveau houden. 

Weer / annuleren

Hoe weet ik of een training gecanceld wordt?
Als een training niet doorgaat, word je hiervan via de mail of sms op de hoogte gebracht. Let er dus op dat je gegevens van jouw account volledig zijn, zodat je altijd bereikbaar bent. Een pushnotificatie via de app is ook mogelijk als je dat aan hebt staan. 
Zijn er ook trainingen als het slecht weer is?
Ja, de trainingen gaan altijd door. Er bestaat niet zoiets als slecht weer, alleen slechte kleding ;-) Als het echter onverantwoord is groepen mensen te trainen worden de lessen gecanceld. Denk hierbij aan onweer of code geel/rood.

Trainingen

Hoe lang duurt een training?
Alle bootcamp trainingen duren 60 minuten.
Hoe lang van te voren moet ik mezelf aanmelden/afmelden?
Je kunt je tot één minuut voor aanvang van de training aanmelden (mits er plek is) en twee uur voor aanvang van de training afmelden. Afmelden kan door op de button uitschrijven te klikken bij de desbetreffende training. 
Hoe meld ik me aan voor een training?

Je aanmelden voor een training kan via onze website of app en kan alleen wanneer jij een actief product op je account hebt staan. 

Via website

  • Log in via de website
  • Klik in de linkerkolom op ‘Rooster’
  • selecteer bovenaan de pagina de locatie die jij wilt
  • klik op het rooster op de training die jij wilt, en reserveer je plek.

Via app

  • Klik op ‘Rooster’
  • Kies bovenin door middel van de pijltjes links en rechts de gewenste datum.
  • Selecteer vervolgens onder de datum de gewenste locatie.
  • Klik op de training waaraan je wilt deelnemen.
  • Klik daarna onderaan op de groene knop ‘Reserveer’. Je bent nu aangemeld voor de training.
  • Klik rechtsboven op de ‘i’ om het meetingpoint te zien. Dit is het punt waar iedereen verzamelt voor de training
  • ​Klik hier voor de IOS link
  • Klik hier voor de Android link  

 

Hoeveel deelnemers trainen er in een bootcamp training?
Iedereen kan deelnemen, maar bij 23 - 25 deelnemers is de training vol. Het maximum is afhankelijk van de locatie, intensiteit en soort van de training. Aangezien wij altijd een maximum hanteren is het belangrijk dat je jezelf altijd inschrijft voor de training en dit ook tijdig doet dan weet je zeker dat je kunt deelnemen.
Ik heb een slechte conditie, kan ik zomaar meedoen?

Ben je een beginnende sporter of heb je een hele poos niks meer gedaan, dan raden we je aan om te starten met een low intensity training. Met korte drinkpauzes tussendoor, bouw je op een verantwoorde manier aan je conditie. Wanneer je tweemaal in de week meedoet, merk je al snel vooruitgang. Vervolgens kun je meedoen aan een medium intensity bootcamp, waar het niveau een stap hoger ligt. 

 

Proefles

Hoe lang is een proefles geldig?
Met een proefles kan je een training volgen binnen 1 maand na registratie. 
Wanneer gaat de proefles in?
De proefles gaat direct na aankoop in.
Wat zijn de voorwaarden van een proefles?
  • Mag één keer per persoon worden aangekocht en is uitsluitend bedoeld voor nieuwe registraties.
  • Bij meermalige aankoop, wordt de proefles per direct stopgezet. 
  • Een proefles is één maand geldig en stopt automatisch.

Abonnement

Hoe kan ik een abonnement afsluiten?

​Nog geen lid?

Ben je nieuw en heb je nog geen account van The Bootcamp Club? Ga naar: https://thebootcampclub.nl/nl/training/tarieven 

Selecteer ‘Tarieven’, kies het gewenste abonnement en selecteer vervolgens de juiste locatie. Doorloop de vervolgstappen en je hebt een abonnement.

Leden
Heb je al een account? Login in via de website of app en sluit het gewenste abonnement af. Op de website vind je dit onder het kopje ‘Webshop’ en in de app onder ‘Online Shop’.
   

Ik heb een abonnement afgesloten, kan ik direct sporten?

Heb jij je abonnement online afgesloten, dan gaat deze per direct in. Je kunt dus gelijk meetrainen. Start jij liever op een ander moment? Verander in het aankoopsysteem de startdatum van je abonnement naar de gewenste dag. Wanneer je een abonnement afsluit bij de trainer in het park, activeren wij het abonnement op werkdagen binnen 24 uur. Je ontvangt een bevestiging per mail wanneer je abonnement geactiveerd is.

 
Ik heb een blessure. Kan ik mijn abonnement bevriezen?

Bij een blessure, een zwangerschap of een langdurig bezoek aan het buitenland is het mogelijk om het abonnement te bevriezen. Een bevriezing heeft een minimale duur van zes weken en maximaal drie maanden. Vul dit online formulier in om je abonnement te bevriezen

 
Kan ik eerst een proefles volgen alvorens ik een abonnement aanschaf?
Ja, bij The Bootcamp Club kun je een gratis proefles volgen om kennis te maken met ons.

*Dit aanbod geldt alleen voor nieuwe registraties en is eenmalig aan te kopen per persoon. Klik hier om een aan te kopen. Let op: wij houden een minimumleeftijd aan vanaf 16 jaar. 
Kan ik mijn abonnement overdragen?
Nee, dit is niet mogelijk.
Kun je met een abonnement onbeperkt bootcampen?
Dat is afhankelijk van welk abonnement je hebt afgesloten.

Met een Unlimited en Studenten abonnement kan je onbeperkt trainen. Met een Limited abonnement kan je 5 keer per maand bootcampen.
Wordt mijn abonnement stilzwijgend verlengd?

Ja, wanneer het jaarabonnement is afgelopen, wordt het abonnement automatisch omgezet in een maandelijks flexibel abonnement (met bijbehorende kosten van dit abonnement). De benaming van je abonnement blijft wel hetzelfde. Wil je blijven sporten voor het oude tarief, dan dien je aan het einde van je jaarabonnement een nieuw jaarabonnement af te sluiten.

 
Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

Vul dit online formulier in om je abonnement tijdelijk te bevriezen. Wil je definitief stoppen, vul dan dit online ontbindingsformulier in.

 
Wat gebeurt er met de credits van mijn rittenkaart als ik een abonnement afsluit?

Heb je nog credits op je account staan en wil je overstappen naar een abonnement? Pas de ingangsdatum aan naar de gewenste dag, zodat je voldoende tijd hebt om je credits eerst op te maken. Doe dit door tijdens de aankoop in het aankoopsysteem de startdatum van je nieuwe abonnement te wijzigen naar de gewenste datum.

 

Rittenkaart

Hoe lang zijn mijn credits geldig?
  • Een 1-rittenkaart heeft een geldigheid van 2 weken.
  • Een 5-rittenkaart heeft een geldigheid van 7 weken.
  • Een 10-rittenkaart heeft een geldigheid van 15 weken.
Ik heb een blessure. Kan ik mijn rittenkaart bevriezen?
Een rittenkaart kan helaas niet bevroren worden. Een ritten kunnen wel verlengd worden, maar dan dient er een nieuwe aankoop gedaan te worden. Voor iedere rit die je verlengd krijg je dan een week looptijd en een extra week extra.

Voorbeeld. Je hebt nog 5 ritten over en je koopt een 10 rittenkaart. Dan krijg 6 weken voor de ritten op te maken van je verlopen ritten.  
Kan ik eerst een proefles volgen alvorens ik een rittenkaart aanschaf?
Ja, bij The Bootcamp Club kun je geen gratis proefles volgen om kennis te maken met ons.

*Dit aanbod geldt alleen voor nieuwe registraties en is eenmalig aan te kopen per persoon. Klik hier om een aan te kopen. Let op: wij houden een minimumleeftijd aan vanaf 16 jaar. 
Kan ik mijn strippenkaart overdragen?
Nee, strippenkaarten zijn persoonlijk en niet overdraagbaar.
Waar kan ik de geldigheidsduur van mijn credits of abonnement checken?

De looptijd van je product kun je inzien via de website of app.

Website
Als je ingelogd bent klik je in de linkerkolom op ‘Clubaccount informatie’ en vervolgens klik je in de horizontale balk op ‘producten’. Hier vind je de looptijd van je credits of abonnement.

App
Als je ingelogd bent via de app klik je op ‘Lidmaatschap’, daar zie je de looptijd van je credits of abonnement. 

 

Tariefsverhoging

Hoe kan het dat ik ineens meer contributie betaal?

Op 1 juli 2019 hebben we ons *(op dat moment geldende) tarief voor abonnementen verhoogd met €2,49. 

*Let op: met het op dat moment geldende tarief worden onze tarieven van 1 mei 2018 bedoeld. 

Wat houdt de tariefsverhoging in als ik sport met tweejarig abonnement?
Jij blijft het *oude tarief betalen tot en met het einde van je contract. Het tweejarig abonnement wordt niet in prijs verhoogd, dus blijft hetzelfde.

*Let op: met 'oude tarief' wordt het tarief van 1 mei 2018 bedoeld (€500,-).
Wat houdt de tariefsverhoging in als ik sport met een jaarabonnement?
Per 1 juli 2019 hebben we ons *(op dat moment geldende) tarief verhoogd met €2,49. Voor een jaarabonnement geldt dat het nieuwe tarief ingaat na je huidige abonnement. 

*Let op: met het op dat moment geldende tarief worden onze tarieven van 1 mei 2018 bedoeld. 
Wat houdt de tariefsverhoging in als ik sport met een maandelijks opzegbaar abonnement?
Per 1 juli 2019 hebben we ons *(op dat moment geldende) tarief verhoogd met €2,49. Sport je met een maandelijks opzegbaar abonnement? Dan ga je per 1 juli 2019 €2,49 tot €5,00 meer betalen.

*Let op: met het op dat moment geldende tarief worden onze tarieven van 1 mei 2018 bedoeld. 
Hoe kan het dat ik ineens €5,00 meer betaal met een maandelijks opzegbaar abonnement?
Bij de vorige tariefswijziging in 2018 hebben we jou niet meegenomen in deze wijziging. Je hebt dus een jaar geprofiteerd van €2,49 voordeel ten opzichte van andere leden met een maandelijks opzegbaar abonnement. Per 1 juli 2019 betaalt iedereen met maandelijks opzegbaar abonnement hetzelfde bedrag aan contributie (o.b.v. het abonnement: Limitid, Unlimited of Student).
Klantenservice
Bekijk de veelgestelde vragen

Alle antwoorden op de veelgestelde vragen
tref je hier aan

Hoe kunnen we je helpen?

Bel ons op of mail naar algemeen@thebootcampclub.nl in