Gaan trainingen door bij slecht weer? Kan ik een proefles doen? En met welk abonnement 
kan ik onbeperkt trainen? Alle antwoorden op de meestgestelde vragen tref je hier aan. 
Als je vraag er niet bij staat neem contact op met onze klantenservice.

App - Algemeen

Waar kan ik de app downloaden?

Klik hier voor de IOS link.
Klik hier voor de Android link

Is de app ook interessant voor niet-leden?
Nee, de app is alleen interessant voor leden. Met de app kunnen leden zich namelijk inschrijven voor trainingen. Voor niet-leden is de app niet interessant. Ben je nog geen lid? Maak dan gebruik van een gratis proefles via www.thebootcampclub.nl/proefles
Wat zijn de voordelen van de TBCC app?

Via de app op je telefoon heb je in één overzicht alle nodige informatie om te sporten. Via de app bekijk je gemakkelijk het rooster, zie je jouw geplande trainingen of plan je ze in. Daarnaast kun je via de app makkelijk de locaties en meetingpoints van de trainingen bekijken. Het meetingpoint zie je door in het rooster naar de training te gaan en dan rechtsboven op ‘i’ te drukken.

 
Hoe log je in op de TBCC app?

Login in met het e-mailadres en wachtwoord dat jij bij registratie hebt opgegeven via: www.thebootcampclub.nl. Wachtwoord vergeten? Klik hier voor het resetten van je wachtwoord.

Kan ik via de app mijn persoonlijke gegevens wijzigen?

Nee, je kunt je gegevens alleen wijzigen via de website. Als dat ook niet mogelijk is kun je contact opnemen met The Bootcamp Club via algemeen@thebootcampclub.nl of 020-7606760.

Is de app alleen in het Nederlands beschikbaar?
Nee, de app is ook in het Engels beschikbaar.
Werkt de TBCC app ook offline?
Nee, helaas is de app alleen te gebruiken op het mobiele netwerk of een WiFi verbinding. 
Waar stel ik vragen, of meld ik klachten en/of suggesties over de app?

Voor veelgestelde vragen zit je bij deze FAQ goed. Is je vraag hier niet beantwoord? Neem dan contact op met The Bootcamp Club via algemeen@thebootcampclub.nl of 020-7606760.

 

App - Locaties

Welke trainingslocaties zijn er?

Klik hier voor een overzicht van alle locaties.

 
Hoe schrijf ik me in voor trainingen buiten mijn vaste regio?

Dit kan alleen via de app.

  • Klik rechts bovenin op de 2 pijltjes en selecteer vervolgens een andere regio.
  • Klik daarna op ‘Rooster’
  • Selecteer de gewenste datum en locatie
  • Klik de gewenste training aan en reserveer je plek.

App - Trainingen

Kan ik me in- en uitschrijven voor trainingen via de app?

Ja, dat kan. Met een klik op de knop kan jij je voor een training naar keuze inschrijven. Als je uiteindelijk toch verhinderd raakt, kan je je 120 minuten van te voren afmelden via de app.

Wat staat er bij een training?

De belangrijkste informatie over een training vind je in de app. Door op de training te klikken vind je de volgende informatie: 

  • De soort training.
  • Het tijdstip.
  • De locatie.
  • Het aantal deelnemers/ het aantal plekken dat nog vrij zijn.
  • De trainer/trainster.
  • Het aantal credits dat de training kost.
  • Klik rechts bovenin op ‘i’ om het meetingpoint te zien. 
Klantenservice
Bekijk onze veelgestelde vragen

Alle antwoorden op de veelgestelde vragen
tref je hier aan

Hoe kunnen we je helpen?

Bel ons op 020 760 6 760 of vul het contactformulier in

Abonnement bevriezen/ontbinden

Vul dit online formulier in om je abonnement tijdelijk te bevriezen. Wil je definitief stoppen, vul dan dit online ontbindingsformulier in.