APP STORE          GOOGLE PLAY

Meer weten? Bekijk de meest gestelde vragen. 

Meest gestelde vragen The Bootcamp Club App 

Alle antwoorden op de meest gestelde vragen tref je hier aan. Als je vraag er niet bij staat neem contact op met onze klantenservice.

App - Algemeen

Voor welke apparaten is de TBCC app geschikt?

Je kunt de TBCC app downloaden op alle smartphones met Android versie 4.4 of hoger en alle iPhones met iOS versie 8.0 of hoger.

Is de app ook interessant voor niet-leden?

Nee, de app is alleen interessant voor leden. Met de app kunnen leden zich namelijk inschrijven voor trainingen en hiermee punten sparen. Voor niet-leden is de app om deze reden niet interessant. Ben je nog geen lid? Maak gratis en vrijblijvend een account aan bij The Bootcamp Club via www.thebootcampclub.nl/register. Ook vanuit de app kun jij je aanmelden voor een proefles.

Wat zijn de voordelen van de TBCC app?

Je hebt met de app altijd in een overzicht jouw ingeplande trainingen bij de hand op je smartphone of iPhone. Ook kan de app je handig navigeren naar het meetingpoint van jouw geplande training met de Kaarten app of Google Maps.

Sporten wordt nog leuker met de app, want het grootste voordeel van de app is dat je deel kunt nemen aan het spaarprogramma. Voor elke training waar je aanwezig bent, spaar je 10 punten die je kunt inwisselen voor leuke, sportieve beloningen.

Hoe kun je inloggen in de TBCC app?

Je logt in met je e-mailadres en wachtwoord die je ook voor jouw account op www.thebootcampclub.nl gebruikt. Daarnaast kun je inloggen via Facebook als dit emailadres gekoppeld is aan jouw TBCC account.

Kan ik via de app mijn persoonlijke gegevens wijzigen?

Nee, je kunt je gegevens alleen wijzigen via de website. Als dat ook niet mogelijk is kun je contact opnemen met The Bootcamp Club via info@thebootcampclub.nl of 020-7606760.

Is de app alleen in het Nederlands beschikbaar?
Nee, de app is ook in het Engels beschikbaar.
Werkt de TBCC app ook offline?
Nee, helaas is de app alleen te gebruiken op het mobiele netwerk of een WiFi verbinding. 
Waar kan ik terecht met vragen, klachten en/of suggesties over de app?

Voor veelgestelde vragen zit je bij deze FAQ goed. Is je vraag hier niet beantwoord? Neem dan contact op met The Bootcamp Club via info@thebootcampclub.nl of 020-7606760. In de app onder het kopje ‘Support’ kun je vragen stellen met betrekking tot trainingen of andere zaken in jouw regio.

App - Locaties

Waar kan ik bootcamps volgen?

Onder het kopje ‘Locaties’ kun je alle mogelijke locaties om te bootcampen vinden.

App - Spaarprogramma

Hoe spaar ik punten?

Je spaart punten door deel te nemen aan de trainingen. Via de app kan je je inschrijven voor een training. Als je deel hebt genomen aan de training, zet de trainer/trainster je op aanwezig. Er worden dan automatisch 10 punten aan jouw account toegevoegd. Dus hoe vaker je mee traint, hoe meer punten je spaart. ;)

Wat kan ik doen met de punten?

Je kan jouw gespaarde punten inwisselen voor leuke acties via de app. Vanuit The Bootcamp Club worden er allerlei leuke acties aangeboden, sommigen zelfs geheel gratis dankzij de gespaarde punten. Je kan je punten inwisselen voor onder andere trainingsschema’s, recepten of work-out attributen.

Hoe wissel ik de punten in?

Je kan je gespaarde punten inleveren door naar www.thebootcampclub.nl/spaarprogramma te gaan op jouw account in de app.

Hoe vaak komen er nieuwe beloningen beschikbaar?

Dat is afhankelijk van de beloning. Voedings- en trainingsschema’s zijn altijd beschikbaar en  worden bijvoorbeeld elk kwartaal geupdate. Andere beloningen zijn maar eenmaal te verzilveren en worden eventueel ingewisseld voor andere beloningen.

App - Trainingen

Kan ik me in- en uitschrijven voor trainingen via de app?

Ja, dat kan. Met een klik op de knop kan jij je voor een training naar keuze inschrijven. Als je uiteindelijk toch verhinderd raakt, kan je je 120 minuten van te voren afmelden via de app.

Kan ik mijn zoekresultaat opslaan?

Bij het inschrijven voor een training kun je filteren op steden, locaties, trainingen, dagen en trainers. De volgende keer dat je inlogt, zijn deze filters opgeslagen en kom je weer bij je vorige zoekresultaat uit. 

Wat kan ik met de optie ‘Navigeer naar mijn training’?

Via deze knop open je de app Kaarten (iPhone) of Google Maps (Android). Je krijgt dan een routebeschrijving naar de trainingslocatie te zien. Met deze handige tool sta je nooit op de verkeerde locatie.

App - Vouchers

Waar kan ik mijn vouchers verzilveren?

Nadat je via de TBCC app de code voor een bepaalde beloning hebt verkregen, kun je deze verzilveren via www.tbcc.nl/spaarprogramma. De website herkent dan direct om welke beloning het gaat en de juiste korting toekennen of het product tonen.

Moet ik mijn vouchers gelijk verzilveren?

Nee, je vouchers blijven 7 dagen geldig en kun je terugvinden onder ‘Mijn vouchers’. Als je de voucher binnen 7 dagen niet verzilverd, krijg je de spaarpunten terug op je account.

Wat gebeurt er als ik mijn voucher niet gelijk kan verzilveren via de website?

Wanneer jij je voucher niet gelijk kan verzilveren, wordt hij in de app opgeslagen. Op deze manier kun je wanneer je je voucher wil verzilveren, de code makkelijk terugvinden in ‘Mijn vouchers’.  

Wat gebeurt er met verzilverde vouchers?

De code zal niet langer actief zijn en de voucher zal verdwijnen uit het mapje ‘Mijn vouchers’.